Gratis studiegids

Contact

 
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Klik op een vraag om direct het antwoord te zien. 
 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Antwoorden op de meest gestelde vragen zijn te vinden via nha.nl/klantenservice. Wanneer je al cursist bent, kun je ook al veel zelf regelen via onze online omgeving Plaza. Klik hier om direct in te loggen op Plaza.

Wil je toch nog graag contact met ons opnemen? Dan zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 tot 21:00 uur, op vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 15:00 op telefoonnummer 077 - 30 67 000. 

Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp

Wat is jullie adres?

Ons postadres is:   

Postbus 7006  
5980 AA Panningen  
 
Ons bezoekadres is:  

Industrieterrein 37  
5981 NK Panningen 

Waar kan ik de studievoorwaarden terugvinden?

De studievoorwaarden vind je op deze pagina

Ik wil een offerte aanvragen

Het is mogelijk om een offerte bij ons aan te vragen. Vul hieronder je gegevens in en om welke opleiding of cursus het gaat. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wanneer er specifieke informatie op de offerte dient te staan, vernemen we dat graag. Vul in het veld 'Opmerking' ook de volledige adresgegevens in: straatnaam + huisnummer (met eventuele toevoeging), postcode en woonplaats.

Ben je zakelijk op zoek naar een oplossing? Kijk dan op deze pagina.

Let op: Heb je een offerte nodig voor een re-integratietraject bij het UWV? Dan kun je daarvoor onderstaand formulier niet gebruiken. De cliëntadviseur van UWV kan bij ons de offerte voor jou aanvragen via het bij hun bekende e-mailadres. 
 

Ik heb een SMS-bericht ontvangen m.b.t. mijn e-mailadres

Als je van ons een SMS-bericht hebt ontvangen, dan hebben wij geprobeerd een e-mail te sturen naar het bij ons bekende e-mailadres, maar hebben wij een melding ontvangen dat deze niet kon worden afgeleverd. Controleer op Plaza je e-mailadres en pas deze aan waar nodig. Inloggen op Plaza kan via deze link
 
Staat je e-mailadres er wel correct, dan kan het zijn dat de mailbox (tijdelijk) niet bereikbaar was, bijvoorbeeld omdat deze vol was of omdat de provider een storing heeft. Vul onderstaand formulier in en wij kijken graag na welke e-mail je niet hebt ontvangen zodat wij je alsnog kunnen informeren.
 

Geslaagd.

Op de hoogte blijven
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste opleidingen en het laatste nieuws? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!
Succesvol aangemeld!