Gratis studiegids

Contact

 

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Klik op een vraag om direct het antwoord te zien. 
 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Antwoorden op de meest gestelde vragen zijn te vinden via nha.nl/klantenservice. Wanneer je al cursist bent, kun je ook al veel zelf regelen via onze online omgeving Plaza. Klik hier om direct in te loggen op Plaza.

Wil je toch nog graag contact met ons opnemen? Dan zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 tot 21:00 uur, op vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 15:00 op telefoonnummer 077 - 30 67 000. 

Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp

Wat is jullie adres?

Ons postadres is:   

Postbus 7006  
5980 AA  Panningen  
 
Ons bezoekadres is:  

Industrieterrein Panningen 37  
5981 NK  Panningen 

Waar kan ik de studievoorwaarden terugvinden?

De studievoorwaarden vind je op deze pagina

Ik wil een offerte aanvragen

Het is mogelijk om een offerte bij ons aan te vragen. Vul hieronder je gegevens in en om welke opleiding of cursus het gaat. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wanneer er specifieke informatie op de offerte dient te staan, vernemen we dat graag. Vul in het veld 'Opmerking' ook de volledige adresgegevens in: straatnaam + huisnummer (met eventuele toevoeging), postcode en woonplaats.

Ben je zakelijk op zoek naar een oplossing? Kijk dan op deze pagina.

Let op: Heb je een offerte nodig voor een re-integratietraject bij het UWV? Dan kun je daarvoor onderstaand formulier niet gebruiken. De cliëntadviseur van UWV kan bij ons de offerte voor jou aanvragen via het bij hun bekende e-mailadres. 
 

Ik heb een SMS-bericht ontvangen m.b.t. mijn e-mailadres

Als je van ons een SMS-bericht hebt ontvangen, dan hebben wij geprobeerd een e-mail te sturen naar het bij ons bekende e-mailadres, maar hebben wij een melding ontvangen dat deze niet kon worden afgeleverd. Controleer op Plaza je e-mailadres en pas deze aan waar nodig. Inloggen op Plaza kan via deze link
 
Staat je e-mailadres er wel correct, dan kan het zijn dat de mailbox (tijdelijk) niet bereikbaar was, bijvoorbeeld omdat deze vol was of omdat de provider een storing heeft. Vul onderstaand formulier in en wij kijken graag na welke e-mail je niet hebt ontvangen zodat wij je alsnog kunnen informeren.
 

Ik heb een vraag over de PuzzelBrein campagne

Op deze pagina vind je het antwoord op de meestgestelde vragen over deze campagne. Ook vind je hier de contactgegevens waar je met eventuele andere vragen terechtkunt.

Ik heb een vraag over toegankelijkheid

NHA heeft veel aandacht voor de gebruiksvriendelijkheid, digitale toegankelijkheid en vindbaarheid van online informatie. Iedereen moet de website gemakkelijk kunnen vinden, gebruiken en bekijken. 

Status toegankelijkheid https://www.nha.nl/ : voldoet gedeeltelijk 

NHA streeft ernaar om de eigen online informatie en dienstverlening toegankelijk te maken, overeenkomstig het Besluit digitale toegankelijkheid overheid. De toegankelijkheidsverklaring is van toepassing op de inhoud van de website www.nha.nl. 

 
Wat gaan we nog verbeteren
 

  • Opbouw en navigeren  
    Sommige paginatitels, kopjes en links zijn onduidelijk. De toetsenbordnavigatie werkt nog niet overal optimaal. Bij het gebruik van een cursor kan deze onbedoeld iets aanklikken of juist overslaan.   
  • Tekst en Beeld
    Tekst is klein en het contrast van tekst t.o.v. de achtergrond is niet overal voldoende. Niet alle afbeeldingen zijn voorzien van beschrijvingen, en bij een aantal video’s ontbreekt de ondertiteling.  
  • Formulieren en foutmeldingen  
    Invulvelden in formulieren hebben geen duidelijke naam.  

 

Maatregelen 

NHA neemt de volgende maatregelen om de afwijkingen op te lossen. We nemen de toegankelijkheid van onze website serieus en werken stap voor stap aan verbeteringen: 

  • Een interne training zal gaan zorgen voor meer kennis op het gebied van toegankelijkheid, waardoor nieuwe content en uitingen in de basis gaan voldoen aan de laatste richtlijnen.
  • Nieuwe content op de website wordt geplaatst, maken we zoveel mogelijk direct toegankelijk. Denk aan begrijpelijke teksten, correcte kopstructuren, ondertiteling bij video’s en toegankelijke documenten. 
  • We zijn bezig met het ontwikkelen van een volledig nieuwe website. Deze site wordt vanaf de basis ontworpen volgens de toegankelijkheidsnorm WCAG 2.1, niveau AA. 

 

Feedback en contactgegevens 

Loop je tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heb je een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Neem dan contact op via onderstaand formulier of bel naar onze klantenservice via 077-3067000 

Deze toegankelijkheidsverklaring is gemaakt op: 4-7-2025 

 


Geslaagd.

Op de hoogte blijven
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste opleidingen en het laatste nieuws? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!
Succesvol aangemeld!