Gratis studiegids

Ik heb een algemene vraag over het welkomstcadeau

 
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Klik op een vraag om direct het antwoord te zien. 
 

Wanneer wordt mijn welkomstcadeau verzonden?

Voor het versturen van het welkomstcadeau controleren wij het volgende:  
 

  1. Welkomstcadeau verzilveren: 

Voor het verzilveren van je welkomstcadeau log je in via www.nha.nl/inloggen. Klik hier vervolgens op "Mijn opleidingen" en kies de betreffende studie waarvoor je jouw cadeau wilt verzilveren.  

Ga naar "welkomstcadeau verzilveren" en bevestig je definitieve keuze.  
 

  1. Betaling: 

- Betaal jij jouw opleiding in één keer? Dan sturen we na het verstrijken van de proefperiode en ontvangst van de betaling het welkomstcadeau naar je toe.  

- Betaal jij jouw opleiding in termijnen? Dan sturen we het welkomstcadeau naar je toe wanneer we de tweede betaaltermijn hebben ontvangen.  

Als je aan deze voorwaarden hebt voldaan én je 15 dagen retourneerperiode is voorbij, sturen wij het gekozen welkomstcadeau binnen 3 weken naar je toe.  

Let op: Maak je gebruik van het STAP-budget?  Op 31 oktober is een wijziging in de regelgeving rondom het STAP-budget gepubliceerd door de overheid. Eén van de wijzigingen is dat scholing waarbij een cadeau - zoals tablet, koptelefoon of laptop - wordt aangeboden, niet meer in aanmerking komt voor STAP-subsidie.

De nieuwe regels gelden voor álle opleiders, dus ook voor NHA. Dit is dus geldig vanaf de STAP-aanmeldronde van november 2022. Meer informatie vind je hier.

Moet ik thuis zijn als mijn welkomstcadeau wordt geleverd?

Dat is afhankelijk van welk welkomstcadeau je hebt gekozen. 

Heb jij gekozen voor de tablet? Dan hoef je niet thuis te zijn om je cadeau in ontvangst te nemen. Wij versturen de tablet als brievenbuspost. De handige verpakking zorgt er namelijk voor dat de tablet door de brievenbus past. 

Heb jij gekozen voor de noise cancelling headphone? Dan moet je wel thuis zijn om je cadeau in ontvangst te nemen. De headphone past namelijk niet door de brievenbus. 

Ik wil mijn welkomstcadeau aanpassen.

Wanneer het welkomstcadeau al is verzonden, is het niet meer mogelijk om deze nog om te ruilen.  

Heb je nog niets ontvangen? Vul dan onderstaand contactformulier in en geef duidelijk aan welk welkomstcadeau je graag wenst te ontvangen. 
 

Ik kan het welkomstcadeau niet verzilveren op Plaza.

Vervelend dat het je niet lukt om het welkomstcadeau te verzilveren. Dit kan diverse redenen hebben. Stuur ons een bericht, dan kijken we dit graag voor je na!
 


Geslaagd.

Op de hoogte blijven
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste opleidingen en het laatste nieuws? Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!
Succesvol aangemeld!